dissabte, 8 d’agost del 2009

HEAVEN DOOR ha caigut!

I el nou rècord femení també. Felicitats Marta!

Sortim de Graus a les 4,30 en punt de dimecres passat, dia 5 amb la intenció de fer la Porta del Cel en menys de 24 hores, la Marta, l'Àxel i jo mateix. Agafem camí cap a Tavascan (1100m) on veiem que avui és festa major.
Amb els frontals al cap agafem el GR11 direcció Boldís i continuem cap a la Cabana de la Ribera, on arribem ja amb els frontals apagats. Cliquem i cap a la Roca Cigalera (2660m) sense parar ni un moment. Coll de Sellente i cap a Baborte. A bon ritme (trotant) fins el refugi Vall Ferrera (1900m), on arribem a les 9,20h.
Perdent poc temps enfilem la Vall d'Areste, forta soleada i cap a la Pica d'Estats (3148m), dues fotos amb el mòbil i corrent fins a Pinet (2246m). Ja son les 13,15h. Ens hi estem al voltant d'un quart d'hora, el temps necessari per a prendre una sopa i hidratar una mica més.
El camí que ens porta al coll de l'Artiga se'ns fa llarguíssim i molt calorós, baixem fins a Romedo de Baix i enfilem el coll de Llurri per anar a Certascan on arribem a les 17,35h.
La parada és obligatòria. El Jan ens obsequia amb un bocata de formatge que sap a caviar i unes coca-coles que no tenen preu, ah, i un préssec amb almibar que l'Àxel pot definir com a miraculós. Gràcies a la paradeta l'Àxel es refà i ens esperona fins al pic de Certascan (2853m) des d'on fem una baixada corrent, que acabem esprintant fins al camping de Graus per a poder baixar de les 16 hores.
Efectivament, l'hora que ens imprimeix el rellotge de Graus marca les 20,27h, 15,57 hores després d'haver sortit.
Del sopar i birres de Graus no en cal parlar i de la festa major de Tavascan on vam acabar reindratant-nos novament amb birres, tampoc en cal parlar.
Després, a dormir una estona al refugi de Graus i a les 7 de peus per entrar a treballar a les 9 a Pobla.

La Marta i l'Àxel arribant a la Pica.

Al sostre de Catalunya

el forfait

Màrius ha dit...

Esteu fets unes feres!
Felicitats des de Vancouver.

Robert R. ha dit...

Bona piada! Llàstima del teu nivell informàtic, que no ens permet veure les fotos més grans.....

Felicitats a la Marta i a los Arilla, això de fer la Porta en menys de 24h...., uf! Maria Santíssima....